Wat is Cloud Computing? In begrijpelijke taal (Video)
Jouw IT-infrastructuur inrichten met cloudcomputing maakt je organisatie of bedrijf flexibel en schaalbaar.
Maar wat is Cloud Computing? Om je organisatie of bedrijf in te richten met cloud computing is het aan te raden om fundamentele kennis op te doen. Deze video gaat over een dergelijke infrastructuur. Onze Techgirl Anna legt in makkelijk te begrijpen taal uit waar je om moet denken en wat de opties zijn.
De blog met uitgebreide informatie vind je via de volgende link: https://shorturl.at/ghy02
Cloud Computing is onze specialiteit! Wil je meer informatie bekijk dan de pagina op deze website van onze IT-partner Init3
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Auteur: Jan Arend Koelstra
Goed om te weten:
Je leest dit blog gratis. Onze blogs bestaan dankzij advertenties en donaties van onze lezers. Vind je dit blog waardevol? Dan waarderen we jouw eenmalige vrijwillige bijdrage enorm!




